Saturday, May 15, 2010

Kadang-kadang..sedih? Tak yah, tak yah.

Assalamualaikum. :) how do u do? doing great ya? Eh, jangan sedih2. Tengok la kat bawah nih semua warna-warni, ceria2 sajoh. I like! :p





Betul kan semua? Kalau dapat benda yg kita tak diingini, perlulah lipat gandakan usaha+doa+tawakal. Jangan la asyik ckp "Ada hikmah, ada hikmah.." tp tak pernah pun cuba nak cari hikmah tuh. Sebaliknya, hidup mcm biasa, amalan ala kadar, sedih satu dua saat je ala-ala sedih hangat-hangat tahi ayam, pastuh kembali bersuka ria tak ingat dunia. 
Kita tahu hikmah tuh sikit je, Allah tahu laaagiii banyak! 
Be strong+happy+cool+lepak je sudeh. hii..
Insya-Allah, Allah tak kan lupakan kite selagi kite dekat dengan-Nya. ;)

"Apabila Allah menguji orang Islam dengan tragedi, maka mesti melihat dengan mata hati. dan memikirkan dengan akal, agar tercungkil hikmahnya. Jika tidak, itu petanda penglihatan hati tidak jauh, akal yang pendek".

p/s: Saya sayang kawan-kawan saya selamanya. Thanx2! 
Oh, Malaysia bwt betul2 ye game lepas nih. Gudie2 luckie2! 
Mr. Cdiq >> mane2 tiket aku? freaking expensive ticket o food sold there? HAHA
Saya sayang negara saya jugak! kui3.

No comments: